注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

★.

@beiiib_leung 香港代購,匯率低至0.93,有意者聯繫本人

 
 
 

日志

 
 

*扎起頭巾*  

2010-02-27 19:39:40|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

 

 

週一

很困 還沒調整好

我我我竟然洗語文課頂唔順訓著咗啊啊啊

想死頂啦我.我仲懶得戚咁以為級長睇唔到

點知正當熟睡之時竟然級長發現咗我訓覺走咗過來

嚇到我面豬den都冇肉 即刻醒曬

要知道語文課前聽到打鐘聲若果仲喺走廊既話喺要每秒九米九衝刺翻去既

早上7:15跑步 買早餐遇正語文課跑步翻課室

下午肚餓小賣部再次遇正語文培優,再次跑步

喺要跑步翻課室嘎.高三半個學期練就我無比既體力 哈

結果喺咩呢?哈哈 週二揭曉

 

週二

下午開始月考

早上開始M痛.原因喺星期一三次跑步.喺真喺跑步唔喺小跑喺大跑

下午考語文我將暖水袋放喺校服外套入面.考完發覺暖到好似有啲汗添

晚上就複習咯

 

週三

早上數學英語月考.英語作文好難寫啊我覺得

下午文綜.我有文綜考前綜合症 考文綜之前我都會好怯

考完輕鬆一會兒

 

週四

正常上課

照舊眼訓.語文課之前落課十分鐘已經訓著咗

不過一聽到上課鈴即刻彈起身然後狠狠咁拍咗塊面幾下

見過鬼怕黑啦 更何況見過大白鯊

晚上食飯

有啲慚愧又有啲羡慕咯唉

三個哥哥一個上海復旦.一個英國20幾歲做啊head.一個外省讀書

一個姐姐好似已經做嘢了

我呢?高三拼搏進行時咯

然後我發覺自己真喺冇乜狀態

唉仲衰過啱聲高三果時

 

週五

下午我懶叻咁走去還暖水袋.仲隔硬塞俾校醫

然後見到高一樓下有一堆人用掃把掃青蛙

我同啊穎小叫咗一下咁咯 哈

後尾發覺原來喺同學既.又要走落去攞翻啦 哈

我好衰啊仲講人壞話. 哈哈 sorry

兩點企門口.周生生為啥要照相呢?

我真喺忍唔住笑啊 仲要影喔又唔俾人笑完先

晚上媽咪爸爸都有節目 唯有叫外賣咯

哈哈哈我第一次叫外賣同人傾起電話嚟

好好啊.我叫一個飯都肯同我送嚟. 下次再聊吧扎起頭巾 - bbeiii.☆ - LOOK AHEAD.

今天挺開心的.其實我好容易滿足

 

 

週六

90分鐘語文課 極度眼訓

但喺經過星期一之後我好叻女咁頂咗個半鐘

然後冇咩特別啦 哈哈

 

週日

稻香飲茶加中午飯.飽飽飽飽飽啊

今日元宵哈哈哈.中國情人節咯

然後仲有利是收咯.開心的一餐飯 呵

 

總括嚟講喺幾開心既一周 不錯哈 扎起頭巾 - bbeiii.☆ - LOOK AHEAD.

 

 

發覺只要睇開啲就好好多開心好多啦無謂太執著

and then 下星期百日誓師.

準備扎起頭巾跟他拼了

真的真的真的不想給自己留下遺憾

自醒自覺自律!!!

 

隨日誌附送照片一張 哈

扎起頭巾 - bbeiii.☆ - LOOK AHEAD.

之前漏傳的

  评论这张
 
阅读(94)| 评论(11)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017