注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

★.

@beiiib_leung 香港代購,匯率低至0.93,有意者聯繫本人

 
 
 

日志

 
 

080928( *.* hah ...')  

2008-09-28 21:59:08|  分类: 默认分类 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

 

放假啦...

啊啊啊

又糸作业又糸作业

点解点解点解

每次放假都糸咁嘎呢?

放学书包重死我啦 不得了不得了!

好似永远都有测唔完既验咁

天天测、月月测、年年测

测完又要补测 测到我头晕眼花

校园生活都糸平平淡淡咁

无咩特别嘢要写

有时真糸体唔惯某D嘢,我真糸觉得唔顺眼

有D人把口呢就真糸唔收既

有D人呢就真糸好鬼烦...

有D人呢比我既感觉真糸唔糸咁好

我都唔知道点解?!

 

啊啊啊啊啊 糸啊~

点解会咁多人误会嘎呢?

翻学放学一齐就误会. 似咩?

=.=! 有那么一点儿无奈

啊隔离屋.何?!哈哈

 

OH YEAR~

30号集体活动 唔知好冇玩呢?

 

 

 

 

点解163成日都神神哋嘎 烦~

原来我个头都几大嘎喔 哈哈

 

 

啊 简直糸噩耗

哩头讲完可以翻来,转头就话唔翻得

天啊 点解要咁啊?

唔好比完希望我又要我失望啦

哎. FUCK

 

 

  评论这张
 
阅读(50)| 评论(12)
推荐 转载

历史上的今天

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017